בניית דף נחיתה
בניית דף נחיתה
בניית דף נחיתה:
אנו יודעים לבנות דף אינטרנט תדמיתי(לקידום) בטכנולוגיה מודרנית המבוססת על מערכת ניהול תוכן המאפשרת לעדכן את הדף באופן קל ופשוט. שילוב בין טכנולוגיה מתקדמת, וניסיון בקידום דפים מאפשר לנו להקים דף הבנוי נכון מבחינה טכנית, דף בעל יכולות חשיפה מעולות למנועי חיפוש, פוטנציאל עצום לקידום ממומן והצגה מהירה של העסק. הדף נבנה בדגש ותוך שימת לב לקידום, בראייה שיווקית, ומותאם לקידום גם ברשתות החברתיות.
מטרות הדף נחיתה:
- הצגת העסק בצורה הטובה ביותר ללקוחות הפוטנציאלים שלו.
- לגרום עניין ולהניע לפעולה: יצירת קשר והשארת פרטים, וכאופציה למצוא בו חומר נוסף וכך להפגין מומחיות.
- לאפשר לגולש לקבל בדף מידע עדכני, מפורט ומעניין.
- להציע מבצעים – את המבצעים ניתן להציג באופן ברור ובולט לדוגמה עם תמונות, טקסט, ווידאו ועוד.
- לאפשר ללקוח פוטנציאלי גישה מהירה ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים בעזרת טופס יצירת קשר.
- אפשרות בניית דף מכירתי (אפשרויות סליקה מובטחות ומאובטחות למכירה דרך הדף).
עיצוב הדף נחיתה:
בחירה ואישור קונספט גרפי מדוגמאות של UpMaster מבוססות על תבניות ברמה גבוהה מאוד החל מרמת העיצוב, הגימור, הפונקציות והגמישות של התבנית.
התאמה של צבעים, תמונות אוויירה מתחלפות ואלמנטים תדמיתיים לפי צרכי הלקוח
אפשרות להזמנת עיצוב ייחודי (על ידי מעצב מוסמך) לפי בקשה למיתוג הלקוח או/ו ראיה שיווקית של העסק.
תוכן לדף (טקסטים, תמונות):
בהקמת דף נחיתה הלקוח יקבל הדרכה ראשונית על מערכת ניהול התוכן ומשם הוא ימשיך בהזנת תכנים במידה וימצא בכך צורך.
מומלץ להכין החומרים (הטקסטים) בקבץ Word, התמונות בפורמט Jpg, Gif, Png, ווידאו שניתן להעלות ליו טיוב. ישנה אפשרות להשתמש בתוכן (טקסטים, תמונות) מאתר/דף קיים.
באחריות הלקוח לשמור על זכויות יוצרים של החומר – לוגו, תמונות, טקסטים
קיימת אפשרות לכתיבה שיווקית (על ידי איש תוכן מוסמך) על פי צורך וראיה שיווקית של העסק. ייעוץ תוכן מוסמך, מה נכון לכתוב בדף ובאיזו תדירות.
תהליך העבודה בניית דף נחיתה:
הקמת הדף הזנת התוכן יחד עם הלקוח, כותרות, טקסט, תמונות, יו טיוב לעמוד, הורדת קבצים(לדוגמה PDF וכדומה)
בדיקות סופיות, הדרכת שימוש במערכת הניהול(back-office) לצורך אחזקת הדף ע"י הלקוח וניהולו
לוח זמנים לבניית דף נחיתה בשביל קידום:
הערכת זמן לסיום הפרויקט בין 14 ל 30 ימי עסקים מיום קבלת החומר מהלקוח. לוח הזמנים להתקדמות מושפע ישירות מהלקוח מאחר שאספקת טקסטים ומידע נוסף כגון תמונות וכדומה נעשית על ידו.