קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן (תוצאות חיפוש בתשלום):
תהליך קידום אתר ממומן מתבסס על עבודה צמודה מול מנהל פרויקט אישי. מנהל פרויקט מומחה בתחום אתרים שתפקידו כולל, קודם כל, לימוד והיכרות מעמיקים עם תחום עיסוקו של הלקוח. מנהל הפרויקט שם דגש על ראייה הוליסטית של האתר(התנהגות הגולשים וכדומה), ולכן כחלק מקמפיין הקידום, אנו פועלים גם לשיפור חווית הגלישה באתר, הכנסת תוכן עשיר ומעניין, תמונות מיוחדות, דיפלומות והסמכות, וידאו באתר, משובים עדויות והמלצות של לקוחות ועוד.
תהליך קידום האתר מבוסס על:
- סקירת האתר, ניתוח השוק הקיים בתחום, הגדרת קהל היעד
- הגדרות מונחים עיקריים בתחום וקביעת מילות מפתח לחיפוש(מחקר מילות מפתח)
- סינון ובחירת מילות המפתח המתאימות לפעילות
- הפניית הגולש לדפים המתאימים לפי החיפוש
- בניית דפי הנחיתה באתר לפי הנושאים (קמפיינים) של הלקוח
- ניהול מקצועי ומבוקר של הקמפיינים הממומנים במטרה להביא לחשיפה יעילה כמה שיותר
- פתיחת ומיקוד הקמפיינים כך שכל קבוצת מילים נקשרת למספר מודעות רלוונטיות
- מיקסום (אופטימיזציה) של מודעות פרסום
- מיקסום (אופטימיזציה) התקציבים של הקמפיינים
- שינויים והתאמת הקמפיין ומרכיביו תוך כדי תנועה לטובת ייעול ושיפור הקידום
- אופטימיזציה פנימית של דפי הנחיתה ע"י ניהול נכון של התוכן שבהם
- בדיקת רשימת מתחרים כדי ללמוד איך הם מקודמים ברשת
- פרסום מסוג "בניית הזמנות" כדי למשוך לקוחות חדשים לעסק של הלקוח (ברשת חיפוש וברשת מדיה)
- פרסום במדיות רלוונטיות – "בניית מיתוג" בכדי להיכנס לתודעה של הלקוחות (ברשת מדיה)
- בניית באנרים לפי נושאים/קמפיינים של הלקוח (אפשרות לבאנרים ייחודיים)
- פרסום באנרים באתרים מסחריים וברשת המדיה של גוגל (אפשרות לשיווק מחדש ללקוחות שביקרו באתר או בעמודים של האתר)
- לפי בקשת הלקוח קיימת אופציה של קידום בהגבלה גיאוגרפית לפי אזור הפעילות של הלקוח, בשאילתת חיפוש
- כל עבודות ניתוח הנתונים והקידום נעשים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח
- פרסום באפליקציות בטלפונים חכמים ופרסום אפליקציות באינטרנט.
- סריקה של שאר המשתנים המרכיבים את פעילויות הקידום על מנת לגבש אסטרטגיה שבה יבוצע מהלך הקידום העיקרי