לידים איכותיים
לידים איכותיים
אספקת לידים איכותיים:
תהליך אספקת לידים מתבסס על עבודה צמודה מול מנהל פרויקט אישי. מנהל פרויקט מומחה בתחום האתרים שתפקידו כולל, קודם כל, לימוד והיכרות מעמיקים עם תחום עיסוקו של הלקוח, כתיבת תוכן שיוויקי, ראיון לקוח כדי לקבל אינפורמציה עסקית מה הבידול/הערך מוסף של הלקוח בשוק. אנו פועלים גם להכנסת תוכן עשיר ומעניין, תמונות מיוחדות, משובים עדויות והמלצות של לקוחות ועוד.
תהליך בניית לידים איכותיים מבוסס על:
- ניתוח השוק הקיים בתחום, הגדרת קהל היעד
- עיצוב דף/דפי הנחיתה לפי דרישות שוק
- בניית דף/דפי הנחיתה לפי הנושאים (קמפיינים) של הלקוח
- כתיבת תוכן שיווקי לדף/דפי נחיתה עם בידול/ערך מוסף של הלקוח על ידי איש תוכן מנוסה
- ניהול מקצועי ומבוקר של הקמפיינים במטרה להביא כמה שיותר לידים
- שינויים והתאמת הקמפיין ומרכיביו תוך כדי תנועה לטובת ייעול ושיפור קבלת לידים
- בדיקת רשימת מתחרים כדי ללמוד איך הם מקודמים ברשת
- בניית באנרים לפי נושאים/קמפיינים של הלקוח
- כל עבודות ניתוח הנתונים והקידום נעשים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח
- סריקה של שאר המשתנים המרכיבים את פעילויות הקידום על מנת לגבש אסטרטגיה שבה יתקבלו לידים