קידום הפוך בגוגל
קידום הפוך בגוגל
היכן יכול להופיע השם שלי ומתי כדאי לנקות השם שלי מתוצאות חיפוש(קידום הפוך):
תוצאות שליליות בגוגל יכולות לגרום לכם לנזק רב. כמו ש Google אומרים בעצמם:, "האינטרנט אינו נמצא בבעלותה של Google ואיננו שולטים בתוכן המפורסם באתרים שאינם קשורים אלינו המופיעים בתוצאות החיפוש שלנו. תוצאות החיפוש שלנו בסך הכל משקפות את התוכן שכבר פורסם באינטרנט." הרבה פעמים השם האישי שלך, שם של חברה, שם של עסק יכולים להופיע במספר מקומות, כגון:
- פרסום של מעצר בחשד מסויים. במקרים רבים בסופו של דבר לא מוגש נגדו כתב אישום או שהוא מזוכה מאשמה.
- ידיעה באתר חדשות. פרסום של תחקיר, ביקורת או ידיעה שלילית על אדם, פעילות או חברה או תגובה לכתבה של גולש או גולשים.
- דיון בפורום/בלוג. לעיתים ישנם המשתמשים באמצעי זה להכפיש ולפגוע. לקוח לא מרוצה מספר לכולם על כך ולקוחות מרוצים שותקים.
- פרסום של מתחרים. מתחרה שלך יכול להשתמש ב"כלים לא נקיים" של קידום ולפרסם באתרים רבים איפורמציה לא נכונה עבורך
- פרסום פסק דין. הכלל הוא שכל פסק דיון והחלטה של בית משפט פומבית.
- רשתות חברתיות מהוות מקור חשוב ליצירת מיתוג אישי או מיתוג של חברה.
קידום הפוך:
תהליך קידום הפוך מתבסס על עבודה עמוקה מול מנהל פרויקט אישי. מנהל פרויקט מומחה באינטרנט סורק כל האתרים שבהם מופיע שם שלכם ובוחר אסטרטגיה שהיא הנכונה לקידום הפוך. התדמית שלכם ברשת נקבעת על ידי התוצאות המופיעות במספר רב של אתרים ומנהל פרויקט אחראי לקדם אתרים "חיוביים" ולדחוף אתרים "שליליים" לעמודים רחוקים בגוגל.
תהליך קידום הפוך מבוסס על:
- סקירת האתרים שבהם מופיע שם הלקוח
- הוספת מאמרים/ טקסטים/ דפים בתוך אתר קיים ע"י קופירייטר מוסמך שמסביר שוב על אופן פעולות של הלקוח
- הוספת מאמרים/ טקסטים/ דפים בתוך אתרים ברשת(כמו למשל רשתות חברתיות, פורומים, אתרי מאמרים, אתרים ממעגל כוח של לקוח וכו'.)
- אופטימיזציה חיצונית הכוללת ניהול תוכן באתרים אחרים. צבירת קישורים חיצונים לאתרים "טובים" של הלקוח
- כל עבודות ניתוח הנתונים והקידום נעשים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח
- סריקה של שאר המשתנים המרכיבים את פעילויות הקידום ההפוך על מנת לגבש אסטרטגיה שבה יבוצע מהלך הקידום העיקרי