טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים
טכנאי מחשבים
כל עסק מתקדם ויציב חייב פתרון מושלם ומענה מהיר ללקוחתיו.
אחזקת וטיפול מחשבים לעסק על מנת להשאיר אותם תקינים וזמינים לאורך תקופות ההתקשרות בין UpMaster והלקוח.
טכנאי UpMaster יתחזק את מחשבי הלקוח. התמיכה תינתן במשרד הלקוח, או באמצעות טלפון/גישה מרחוק. במידה ויש צורך בביקור טכנאי, הטכנאי יגיע אל לקוח.
חבילת השירות טכנאי מחשבים כוללת:
- תחזוקה וטיפול בבעיות חומרה.
- טיפול בעיות ברשת.
- טיפול וירוסים וטרויאנים (מחייב פיתרון אנטי-וירוס בכל המחשבים).
- תמיכה לתוכנות Microsoft (מערכות הפעלה ותוכנות Office).
- תמיכה ל Google Apps
- תמיכה ל Apple
- אפשרות לגיבוי אוטומטי של נתונים
- תקלה קריטית – עד 4 שעות עבודה
- תקלה רגילה עד 24 שעות עבודה
- תקלת חומרה, שירותי מעבדה עד 48 שעות
- שעות השרות הן יום א-ה בין 09:00-18:00. בימים אחרים פתיחת קריאת שירות על ידי שליחת מייל 24/7 ל suppoort@upmaster.co.il .
חבילת השירות אינה כוללת:
- פרויקטים מיוחדים – הקמת מחשבים\שרתים נוספים או תשתיות\כבלים וחיבורים חדשים לאינטרנט.
- עלות החלפת חומרה/תוכנה או אספקת חומרה/תוכנה- נחליף חומרה/תוכנות לאחר הצעת מחיר נפרדת לחומרה/תוכנות בלבד (העבודה ללא תשלום לפי ההסכם).
- תמיכה לתוכנות הנהלת חשבונות.
- חיבור חומרה חדשה לרשת – התקנות של ציוד (מחשבים/מדפסות) נוסף לא כלולות בהסכם זה ויתבצע לאחר הגשת הצעת מחיר נפרדת.
- הדרכה בשימוש מחשב או תוכנות.
- בעיות בתשתית הרשת או טלפון (כבלים ונקודות הרשת\טלפון).