מרכזיות IP עם CRM
מרכזיות IP עם CRM
מרכזיות IP עם CRM
כל עסק מתקדם ויציב חייב פתרון מושלם ומענה מהיר ללקוחתיו.
ל UpMaster יש מספר יתרונות משמעותיים בתחום הטלפונייה.
לדוגמא הוצאות התחלתיות נמוכות, מגוון רחב של תכונות מרכזיה מתקדמות אשר מתעדכן כל הזמן, מספר ישיר ותא קולי במרכזיה לכל עובד, שמירת המספר המפורסם של העסק כמספר מוביל במרכזיה, הגדרות באמצעות ממשק אינטרנטי ידידותי לניהול המרכזייה, מענה 24/7 כולל חגים ושבתות, שילוב עם מערכת CRM, חיבור פניות חדשות/לידים למרכזיה/CRM ועוד.
מרכזיה IP יכולה לכלות את האפשרויות הבאות:
- בחירת מחלקה או שלוחה ע"י תפריט קולי – נתב שיחות.
- אפשרות להאזין לעובדים או לאמן אנשי מכירות באמצעות האזנות, כאשר הצדדים בשיחה לא ישמעו את המאזין.
- כניסה לתור כאשר הקווים תפוסים, תוך שמיעת קובץ סאונד לפי בחירה.
- אפשרות להשמעת מוסיקה עד למענה השיחה.
- אפשרות התאמה אישית של הודעות ומוסיקה בזמן החזקת שיחה.
- יכולת התאמה אישית עבור הודעות ייחודית לחגים ובסופי השבוע.
- העברת שיחות בצורה קלה לכל מספר נבחר כולל טלפונים ניידים ושיחות יצאות מטלפון נייד "כאילו מבית עסק".
- הפניית שיחה בזמן תפוס / ללא מענה / לפי זמן.
- אפשרות למשיכת שיחות משלוחות אחרות.
- אפשרות לשיחות ועידה בצורה קלה ומהירה.
- אפשרות להקלטת שיחות בזמן אמת ושמירה במחשב.
- אפשרות מעבר הודעות קוליות לדואר אלקטרוני.
- קבלת הודעות פקס ישירות לדואר אלקטרוני המאפשר: נוחות, חסכון, ארגון ופרטיות.
- הגדרות באמצעות ממשק אינטרנטי ידידותי לניהול המרכזייה.
- אפשרות צלצול למספר שלוחות או מספרי טלפון מחוץ לארגון – בכל מקום בעולם.
- אפשרות לצלצול הטלפון הנייד / הבית שלך כאשר מתבצע חיוג למשרד.
- אפשרות סינון שיחות לפי מספרים או שיחות חסויות.
- דוחות הכוללים שיחות פעילות, חשבוניות, היסטוריה וכו'.
- אפשרות מהירה ונוחה להחלפת שלוחות בין המשרדים.
- שילוב עם מערכת CRM קיימת או חדשה.
- אפשרות הכנסת שיחות/משימות/לידים(פניות חדשות) ממרכזייה לתוך CRM קיים או חדש.
- סריקה של שאר המשתנים המרכיבים את פעילויות העסקיות על מנת לגבש אסטרטגיה שבה יבוצע מענה מושלם ללקוחות.
כמה זמן לוקח להגיר תהליכים עסקיים:
הערכת זמן לסיום הפרויקט בין 14 ל 30 ימי עסקים. לוח הזמנים להתקדמות מושפע ישירות מהלקוח.