מרכז מידע
-
גוגל שופינג בישראל
תחום השוואת מחירים, גוגל שופינג כפלטפורמה חדשה, לבצע השאות בזמן החיפוש בגוגל לגולשים והגדלת תנועה לבעל חנויות און ליין. -
מה גוגל יודע עליך?
גוגל אוספים מידע על כל משתמש דרך כלים שונים. מכיוון שאף אחד מגולשים לא קורא את תנאי שימוש, אנחנו עשינו בשבילכם העבודה המעמיקה -
מטרות ויעדים
בחירת מטרות שיווקיות מהלך חשוב לא פחות משיווק בגוגל עצמו. הבחירה הנכונה מבטיחה שימור מושאים וכסף של העסק בהמשך. -
בחירת שם דומיין
בחירת דומיין, מהלך חשוב ביותר מכיוון שהדומיין ילווה את העסק שנים רבות וכדאי לבחור דומיין תואם לדרישות קידום בגוגל ופייסבוק. -
מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח הוא תהליך סקירת שוק קיים של הלקוח ובחירת כיוון שיווק בעסק למספר שנים קדימה. מומלץ לבחור מילות מפתח ממוקדות כמה שיותר. -
קובץ Hosts
קובץ Hosts מאפשר לנו לעבוד על אתר חדש שאנחנו יכולים לגשת אליו רק מהמחשב שלנו מבלי שהוא באוויר וחשוף לגולשים -
חזון החברה
עולם שבו אפשר לשמוע מוזיקה ברדיו או לראות חדשות בטלוויזיה בלי הפסקות פרסום, לקרוא עיתון בגלל שמעניין אותנו בלי ש"ידחפו" לנו מוצרים ושרותים שאין לנו צורך בהם.