קידום ממומן בפייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק
קידום ממומן בפייסבוק (מודעות בתשלום):
תהליך קידום של דף עסקי/פרטי בפייסבוק ממומן מתבסס על עבודה צמודה מול מנהל פרויקט אישי. מנהל פרויקט מומחה בתחום פייסבוק שתפקידו כולל, קודם כל, לימוד והיכרות מעמיקים עם תחום עיסוקו של הלקוח כדי לפלח נכון את השוק, להגדיר את קהל היעד וכדומה. מנהל הפרויקט שם דגש על קהל היעד של הלקוח ומטרותיו העסקיות.
תהליך קידום דף/חשבון בפייסבוק מבוסס על:
- סריקת פייסבוק, ניתוח השוק, הגדרת קהל היעד, פילוח השוק לפי, גיל, מין, תחומי עניין, שפות וכדומה
- הפניית הגולש לדפים המתאימים בפייסבוק, באתר או ביוטיוב
- ניהול מקצועי של קמפיינים ממומנים במטרה להביא לחשיפה חכמה, יעילה ומקסימלית
- פתיחת קמפיינים ממוקדים כאשר כל קמפיין נקשר למספר מודעות רלוונטיות
- מיקסום (אופטימיזציה) למודעות פרסום
- מיקסום (אופטימיזציה) תקציבי הקמפיינים
- שינויים והתאמת הקמפיין ומרכיביו תוך כדי תנועה לטובת ייעול הקידום
- בדיקת רשימת מתחרים כדי ללמוד איך הם מקודמים בפייסבוק
- פרסום מסוג "בניית הזמנות" כדי לקבל לקוחות חדשים לדף של הלקוח
- פרסום מסוג "בניית מיתוג" לדף העסקי בכדי להיכנס לתודעה של הלקוחות ולקבל "אהבתי" (לייקים)
- לפי בקשת הלקוח קיימת אופציה של קידום בהגבלה גיאוגרפית לפי האזור הפעילות של הלקוח.
- כל עבודות הניתוח והקידום נעשות בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח
- סריקה של שאר המשתנים המרכיבים את פעילויות הקידום על מנת לגבש אסטרטגיה שבה יבוצע מהלך הקידום העיקרי